logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek Managing Partner, Dark Side

Jak komunikovat se zákazníky budoucnosti dnes?

Content marketing, PR a Digital je už stejná disciplína. Je konec se salámováním disciplín a falešným debatám o imaginárním krásném obsahu. Důležitý je dnes zásah a konverze a pochopení problému do hloubky. Komunikační disciplíny k sobě nikdy neměly blíže. Digital a PR splývají v jedno. Jaké know-how se dá využít? Brand manager dnes už nestačí. Jak zapojit znalce, odborníky a techniky na straně klientů?


Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.
Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda, je členem dozorčí rady asociace nadací a nadačních fondů Fóra Dárců a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz.

Registrace
Created by Dark Side & POSITIVE